Hem söta hem.


Bild från i somras när vi hade gatufest. Det finns så många fina människor på den här bilden som jag tycker så sinnessjukt mycket om!
.
Då är jag tillbaka! Det var kolsvart imorse när jag åkte från Oslo, och kolsvart i Åtvid när jag klev av bussen vid Krutkällarn.
Jag satt bakom en mamma och en son (alltså vuxna, han var kanske 30) på tåget till Katrineholm, och jag tror dom va lite efterblivna båda två för dom pratade OAVBRUTET! Höll på att bli tokig och be dom hålla käften, men det kan man väl inte göra?! Sa ju inget vettigt heller...
.
Min pappas sambo Susanne till mig nyss:
"Vill du inte ha nån bulle?"
"Eh.. jo, tack?"
"Din pappa har ju inte tagit fram nån till dig, men till oss?"
"Haha! Det är tacken! Man åker från Oslo och får ingen bulle. Välkommen hem, liksom."
.
Nu ska jag ner och springa bort bullen på pappas nya löpband, sen kommer min bror också! Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback