En pratkvarns idyll.

Välkommen till Åtvidaberg, stället där man inte kan gå fem meter utan att träffa nån man känner. Och jag älskar det!

Exemel:
Idag var jag nere på byn en tur.

Först springer jag in i min kusin Mia, som för övrigt bor i Nyköping men som var hemma och hälsade på min faster och farbror och lite vänner.
Direkt efter träffar jag Carros ex Antes mamma Birgitta och pratar med henne.
Därefer pappas golfkompis Roffa.
Min gamla tysklärare Hasse, mysigare karl finns inte och han pratar alltid massor. Höll på att måla om hemma sa han. Det roliga är att både pappa och jag har haft honom i tyska!
Sara Carlback, som var med i Sri Lanka och som också ska på bröllopet idag!
Sanna, som bor i Oslo och som också är hemma och hälsar på. Första gången jag träffade hennes pojkvän idag!
Susen, som har en massa pass på ÅIF som jag brukade gå på när jag bodde hemma.

Jag tycker det är så kul! Här hälsar man på alla, jag pratar med ungefär 60% av alla jag möter (Emma brukar bli tokig på mig för jag pratar med alla tanter på Ica, haha!).

 

Nu målar jag naglarna och snart bär det av till gamla kyrkan! Looking forward! 

Hörs när jag är tillbaka i Oslo...

 


Kommentarer
Postat av: Jacksson

Hej sötis!

Det låter bra att du inte pallar hela tiden ;) Och ditt prat på ica får jag snart äta upp med hull6hår.. Vänta du efter mitt sommarjobb; DÅ kan vi nog snacka om att va tjenis med åtvids alla pensionärer.. ! Här är allt lugnt. Det mest spektakulära som hänt denna veckan är att Gullis pissade i mina nya skor. Jag hade råkat stänga in hans kattlåda.. OOOooops. Han visste vad han gjorde iaf, den fan. Saknar dig. I veckan blir det utgång. DÅ PALLAR VI!



PUSS!

2010-06-12 @ 20:51:16
Postat av: Ulla

Vilken jävla bitch han är, Gullivor! :)

Vad var det för nya skor för övrigt?! Åååh, jag får ju snart se!

Nu är jag i Borås...

PALLAR i veckan! Vilken dag?

Puss puss puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback