Bara idag.

Dom glömde bort mig på sjukan idag, haha! Efter typ 40 min gick jag och frågade om det var min tur snart, och då hade dom tappat bort mig i systemet!
"Oj! Vilka fina ögon!" sa sköterskan som tog korten."Lite skillnad från alla 90-åringar jag brukar fotografera!"
Vilken tur att jag inte har ögon som en 90-åring, sa jag.

När man får såna droppar i ögonen sväller pupillerna så man ser ut ungefär som vampyrerna i Twilight, helt svarta ögon, man ser helt ond ut!


Ringde till Carro när jag var på stan, hon svarade inte så jag gick till Charken där hon var. Vi sprang på stan med hennes mamma Inger, syster Malle och Malles dotter Isabelle. Det var så länge sen jag såg dom, blev så glad!

Gick loss och köpte skor (nån förvånad?!) och jacka på Monki, och en klänning på HM till bröllopet på lördag! 

För övrigt ska vi på smygöppningen av O'learys imorn! Ska bli kul. Vi var inne och tjuvkikade idag, det var helt kaos och jag fattar inte hur dom ska hinna klart med allt på mindre än ett dygn! 
"Vi blir klara om jag får bestämma!" sa Emilie. Så det blir dom nog.

Hälsade på Jess på hennes jobb också, hade inte sett henne sen i mars! MARS!

Karla kom och hämtade mig och så åkte jag med henne till Åtvid. Nu ska jag snart cykla (är det nåt jag saknar i Oslo så är det att cykla!!!) ner till henne och Jimmy och käka där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback