Det fanns två saker jag gjorde fort när jag var yngre...

Jag simmade fort.
Troligtvis för att jag tävlingssimmade. Eller tävlade och tävlade, jag är ingen tävlingsmänniska... snarare världens bästa förlorare.. men jag tränade mycket simning, om vi säger så. Som mest fyra-fem ggr/vecka 1-1.5 h per pass. Bröstsim var min favvo. Ibland kan jag sakna att simma helt fruktanvärt mycket. Vatten! Jag måste bo vid vatten när jag ska på riktigt sen. Simma fjärilsim i saltvatten, det finns inget bättre!
Jag läste fort.
Näst fortast i min klass på högstadiet. Hon som läste snabbare läste typ 10 böcker om dan, seriöst.
Det hände att min lärare sa till mig att läsa lite saktare så jag inte skulle behöva vänta så mycket eller läsa mycket mer än alla andra bara för att få tiden att gå.
Jag vet inte varför jag skriver det här. Jag tycker bara det är kul när det går undan lite... och jag önskar att jag kund göra andra saker fortare.
Typ städa (jag är värdelös, pappa brukar skoja om att det alltid ser värre ut efter att jag har städat!), springa (Carro sprang så sinnesjukt fort när vi gick i mellanstadiet!) eller nåt.
Folk brukar säga att jag pratar fort ibland. Gör jag det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback