Släktträff på aerobicsen... och jag skrämmer livet ur mig själv i en skog på vägen hem.

Tränade kl 18.30. Mina kusiners respektive, Veronica och Malin var där också. "Är halva släktskapet här idag?!" skrattade jag när dom kom.

Cyklade omväg på vägen hem. Dalgatan, inga gatlysen och massa snö och ännu mer skog. Helt öde. Att jag alltid ska göra såna sjuka grejer. Fick värsta kicken där i mörkret och började tänka att det skulle komma grottmänniskor springandes och lägga beslag på mig, ta med mig till en grotta och grilla mig på bål.
Varför?!
Det var iaf väldigt fint i skogen, även om farmor hade huggt huvudet av mig om hon visste att jag cyklade där.

När jag kom hem hade pappa och Susanne gjort kantarellmackor! KANTARELLMACKOR! Finns det nåt godare?

Nu har jag duschat, luktar som en clementin för jag smörjt in mig med bodybutter som luktar så (tack J!). Har på mig ett Viking-linne som jag fick av Arild på Mallis, dricker vatten och lyssnar på den här karln.


Jag är seriös när jag säger att jag älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback