Sims.

För en utomstående som aldrig spelat Sims så är nog det här blogginlägget sjukt tråkigt. Själv skrattar jag ihjäl mig. Var besatt av Sims och kunde spela dagar, veckor i sträck när jag var yngre! Dom konstiga orden är saker som gubbarna säger på sims-språk i spelet.



Emma säger:
har vi någonsin spelat nåt annat än sims..??!kommonschnala!

 Johanna säger:
HAHAHAHAHAHAH

Ulla säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Johanna säger:
susssaaajjjsseeee

Ulla säger:
JAG DÖRRRRRRRRRRRR!

Emma säger:
hahaha

Ulla säger:
HAHAHAHA!

Johanna säger:
MOHIHAHAHAHAHAHAjag hörde ju fan det där jävla musiken i nån btuik
kommer du ihåg det U?
vart fan var de då?

Ulla säger:
Nu fick jag fan lust att spela!!
Kommer inte ihåg.

Johanna säger:
de kommer jag inte heller ihåg

Emma säger:
ohno!!!!
då får vi inte se U imorn klockan 12!

Ulla säger:
Jodå.
Jag är vuxen nu, kan kontrollera mig själv.
Hoppas jag?

Emma säger:
ring bogrönt när du kommer till oslo, J. Ingen idée att dom väntar på henne till mars!

Johanna säger:
Nej för helvete!
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback