Ikväll..

Tacos hemma hos Carro och Johnny med dom båda + Jess och Micke. Very nice.

Snabba cash på bio efteråt och jag har aldrig i hela mitt liv önskat att en film ska ta slut hela filmen, men det gjorde jag här.
Jag tyckte mycket om den alltså, men ville veta hur det gick. Ett antal tårar fattigare och skratt rikare blev jag på köpet.

Cyklade hem från bussen genom Åtvid och det var så folktomt att det ekade. Mina hörlurar glappar och det blev tyst till och från.
Fick för mig att cykla stora vägen hem fast jag inte hade lyse, och så kom det en bil precis innan jag svängde ut och då fick jag stanna och vänta in den.
Exakt samma sekund blev det för ett ögonblick tyst i hörlurarna och då hörde jag.....
... en fiskmås! Mitt i natten, kl halv ett med en massa snö och minusgrader runtomkring!
Jag blev så överraskad, glad och nu längtar jag verkligen tills det blir vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback