Hej!

Sitter och dricker te och äter mörk choklad med mintsmak.

Emma och jag var ute och promenerade i två timmar förut. Det är så vackert (vackert kan för övrigt va det värsta ordet som finns! Det låter så pensionärs-aktigt och igår när jag stod i gårkvällens outfit och smink och håret på ända sa Jess "Du är så vacker!" HAHA!).
Fint med snö på träden, solsken och "Hej! Hej!" till alla man möter både på gatan och på Ica. Kallt men varmt inuti.

Vi pratade om allt från framtidsplaner till nyår. Emma firade hemma på Klövervägen inne hos min pappa och hans sambo (halva gatan var här!).

Nu kommer snart min faster från GBG och hennes man hit. Dom ska sova här inatt och jag tycker så mycket om dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback