En sprucken läpp senare.

Imorse vaknade jag tidigt och spräckte min läpp. Somnade om, och när jag gick upp hade jag ett svart sträck mitt på och lodrätt över underläppen.
Grejen är att nu svider det också, fast jag smörjt med tre olika typer av läppbalsam och Lypsyl. Jag såg ut ungefär såhär:

(Ganska liknande min och frisyr också!!)

.

På träningen la ledaren på ett block idag och jag står alltid längst till vänster i salen, så när vi vänder och gör snurrar är jag alltid vänd åt fel håll, alltså med ryggen mot ledaren. Jag och Katarina som stod snett bakom mig hängde inte med alls, fast det brukar gå väldigt bra annars.
Jag började tänka på vad jag skulle göra och det funkade inte för fem öre. Alla var med utom jag när hon gick igenom sakta. Sen körde vi i tempo och då lossnade det direkt för mig, och alla andra fick problem istället, haha!

När jag kom hem från träningen åt jag kalla gramhamspannkakor (blivit väldigt många konstiga pannkakor den senaste veckan) med filmjölk och sirap.

J och jag har pratat 40 min ikväll också. Tiden går så fort, jag trodde vi hade pratat kanske max en kvart.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback