Dagens aktivitet.

Undrar ni vad jag har styrt med hela dagen?


Ni som hängt med ett tag har sett den här förut. Min spegel vars ram jag byter bilder på. Sist (som ni ser på bilden) hade jag bara pics från Make up stores-reklam. Idag rev jag fram en del av mitt Elle-arkiv och satte igång.


Hittade en gammal Cher skiva! Det var inte igår minsann, och sen lyssnade jag på LWs nya - som pappa fick i julklapp - fem gånger (på konserten i höstas i Oslo visste jag inte ens att karln släppt ny platta! Snacka om förvåning när han spelade låt på låt som jag aldrig hört! Haha!).

Det tar otroligt lång tid det här projektet, men det är väldigt kul.
Dessutom är Elle jävligt bra. Ett tag satt jag till och med och grinade, det är bra journalistik!

Eldade gjorde jag också. Så in i helvete, det slutade med att jag bara hade underkläderna på mig för det blev så varmt.


Slutresultatet.


Min favoritdel den här gången blev det här hörnet.

När jag var klar kände jag mig så inspirerad att jag gick loss med ett par ramar också.


Nu: te och apelsin och så funderar jag på om jag ska träna ikväll också. Har inte direkt nåt bättre för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback