Jag är värdelös på att handla!


Det slutar alltid med mass-shopping, även om jag tex bara skulle köpa valnötter.

Som sagt, jag var kock här hemma ikväll. Farmor blev inbjuden i brist på Kristoff. Hon tror knappt jag kan koka te-vatten, så hon blev nog överraskad idag!

När vi ätit tittade vi på Mästarnas mästare (I love it!) och dom andra drack kaffe.
Älskade farmor satt och klappade mig på vaden och vi diskuterade kex, champinjoner och snöoväder, bland annat.



Nu börjar jag känna lite spänningar i armarna där dom stack mig idag.

800.- kostade kalaset för övrigt och då har jag en spruta kvar, som jag måste åka till stan för. Plus Malaria-tabletter.
Det finns tydligen två olika sorter. En bättre variant och en dåligare med fler biverkningar. Forsman undrade vilken sort jag ville ha.
Dom dyra!
Klart jag vill ha dom bästa och jag vill inte ligga och må illa hela semestern för att jag var snål, och ur diabetes-synpunkt var dom enligt Forsman bättre också.
Dom kostar 680.-.
Blir jag sjuk på resan nu stämmer jag nån när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback