Ivonne och Kirre kanske har rätt?


Ibland kanske jag älskar mönster lite väl mycket?

Dagens outfit, bakfull hemma hos Jess i förmiddags och på väg till Priso.

Leopard-päls från HM.
Randiga (folk brukar fråga om det är pyjamas-)byxor från Zara, 99.- på rea!
Rutiga Converse.

Last night:
väldigt trevligt hos Emilie, drack bubbel-rosé (måste sluta med det, grinar alltid när jag dricker bubbel, haha!). Hon hade gjort en väldigt rolig quiz om sig själv.
Vi lyssnade på gamla Mr Music-skivor och jag blev så nostalgisk att jag fick tårar i ögonen. Jess och jag körde Spice girls-dans till och med!
Vidare till Sliver. Dött.

Satt på en trappa vid Karamello när Jess köpte pizza. Det går förbi två poliser.
"Sitt inte där så du får urinvägsinfektion!" sa tjej-polisen.
"Det är lugnt, jag dricker tranbärsjuice!" sa jag. Hon skrattade åt mig.
"Du är från Åtvidaberg!" sa killpolisen.
"Ja, det stämmer!" sa jag.
Han är också från Åtvid, våra familjer brukar skicka julkort till varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback