Hej och hejdå vänner!

Det packas så det sjunger om det på Klövervägen 6 just nu! Läget är under kontroll, tror jag.

Shit, jag kan inte fatta att vi åker om några timmar!
Bye bye snökaos och hello Africa!

Jag ska försöka hålla mig vaken hela natten på väg upp till Arlanda, sen försöka sova hela första flygturen till Teneriffa. Därifrån till Gambia tar det bara två timmar och det borde gå skapligt smidigt.

Johanna kommer bli galen på mig för hon kommer inte kunna sova nånting, haha!

Vi har pratat om att ta en liten barrunda innan vi går på planet.
Att flyga är som bekant (för vissa av er i alla fall) inte min favoritsysselsättning. För mig är det onaturligt och obehagligt att sväva, och fast jag är så långt ifrån kontrollfreak man kan komma... uppe i luften har man ju ingenting att säga till om alls!
Men det kan hända, efter nån paraplydrink kanske jag älskar det? Och det brukar alltid kännas bättre på vägen hem sen.

Lite senare lägger jag upp en låt. Den kan ni ju lyssna på i två veckor nu när jag är borta, ligger på stranden, läser böcker, hänger med J och spelar fotboll med små svarta kids. Eller vad jag nu ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback