Förberedelser.

Håller på och tvättar. Gud vilken tid det tar! Jag hatar att vänta!!
Eldar som en pyroman för att det ska torka fort också.

Hela min säng är full med grejer; Malaria-tabletter, böcker, kläder, hörlurar, skor, sprutspetsar.

Jag pratade med J för nån timme sen, hon var i Karlstad då.


För några dagar sen hade jag lite panik över hela resan. Det kändes som att jag inte hunnit träffa alla så mycket jag ville när jag varit hemma.

Nu känns det bra.
Sov hos Emma och Zora igår-natt. Vi hann hänga och prata. Zora och jag satt uppe och tittade på OS när Emma gått och lagt sig.
Carro och Jess har jag träffat också, två dagar i rad. Karla jobbade, men jag åkte bil hem med henne igår, så vi hann prata.
Min bror var precis här. Farmor ringde nyss.

Nu kan jag åka och känna att jag faktiskt hunnit med my people, även om jag gärna skulle spendera varenda vaken minut med dom allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback