Drömde en sån konstig dröm imorse!

Jag hade dödat en människa, tror jag. Eller i alla fall gjort nåt riktigt dumt för jag var efterlyst och det var poliser i varenda gathörn.
Befann mig i nån storstad först. Sprang runt och försökte gömma mig och hoppade på en båt och så satt jag där och svettades och det var sommar (eller så var jag utomlands nånstans) och på båten sitter världens sötaste kille. Långt lockligt blont hår och han skrattar och pratar med mig, men jag är hypernervös för att det ska komma poliser och ta mig och det vill jag inte för jag vill ju att han ska ta mig istället.

Sen var jag tvungen att springa ifrån honom och hamnade i Åtvid och gick förbi polisstationen och träffade pappa och ingen visste att jag var en mördare.
Var så stressad hela tiden och fick se en massa folk jag kände, bland annat den där poliskillen från i lördags, hans mamma hälsade jag på och gick sen vidare ner genom allén mot Facetten (min gymnasieskola).

Undrar om jag hade feber?! Mördare eller kriminell är det sista jag vill bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback