Allt möjligt tjabbel.

Senaste veckan har jag haft världens krångel med att ladda upp bilder. Och vårt internet har blivit så jävla segt att till och med min far påpekade det.
Jag försökte koppla in min bärbara istället, men teknik och jag är ungefär som natt och dag (rimm!), så det gick inget vidare.

Hur som helst, idag, två dagar senare får jag se att Alexander McQueen tagit livet av sig.
Hemskt ju. Och det första jag tänker på när jag tänker på McQueen är
den här och det känns lite tragiskt eftersom jag kopplar dödskallar till honom och nu är han död.


Igår var det som skrivet middag på Vasavägen. 
Det blev mycket lyckat! Ingen spydde och ingen har (vad jag vet) avlidit.  
Vi tittade på "På spåret" och jag hade rätt för en gång skull! Haha, bara skrek "HANNOVER!" innan dom ens kläckt det på tv.
"På spåret" brukar va lite för svårt för mig, så det var kul att jag kom på det i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback