Snälla snälla snälla, jag vill bli frisk!!

Är det nåt jag hatar så är det att va sjuk! Knapra piller och inte kunna göra nånting. Jag får spelet! Så mycket slöseri med tid.
Imorn ska jag till ett nytt sjukhus (?). Det ringde nån dam när jag satt på trikken hem från jobbet igår. Jag varken fattade eller hörde vad kvinnan sa, så jag ringde upp när jag kom hem.
.
Jag tror, att jag ska ta prover för att se om jag har anlag för cancer. Vilket jag med störta sannolikhet har.
Problemet? Jag vet inte var det ligger! Ute i Bärum nånstans tror jag. Har försökt lokalisera fram det, men fattar nada av trafikanten.no, så nu måste jag gå dit och fråga hur i helvete jag kommer dit.
.
Så jag kommer utanför dörrn en liten sväng idag, även om jag säkert inte borde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback