Liten allmän update!

1. Min kära Emma-vän kommer till Oslo imornkväll!
2. Och imorn, efter jobbet... ska mina jobbarkompisar och jag på konsert och se nåt som heter Gitarkamratene (tydligen väldigt roliga och big på 70-80-talet! KUL!) i Oslo Spektrum och sen äta på Klosteret.
Vi ska äta femrätters och Klosteret ligger på Fredensborgveien, alltså gatan nedanför där vi bor, så det är nära hem, så när vi är klara kan jag springa hem och krama Emma! (Världens lägnsta mening!) Hurra!
Jag ska klä upp mig nåt helt galet, för dom på jobbet ser mig ju bara i jobbarkläder och noll smink!
3. Johanna och jag har städat ikväll, nu ligger jag i sängen och ska läsa lite ("Elsas värld" av Sofi Fahrman, chicklit.. den är lite för sweet för mig, men underhållande!) och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback