Hur jävla snäll har jag varit i år egentligen?!

Det är inte ens julafton än, och jag badar redan i julklappar. Rullade in på jobbet idag:
.

1. Hand och fot-smörj + almanacka (stavas det så? Det ser väldigt konstigt ut?!) av Karin. Hon tycker aldrig jag har ordning på nånting.
2. Bok "Hjem til jul" Levi Henriksen av May... eftersom jag ska åka hem till jul!
3. Presentkort man tydligen kan använda på en massa olika köpcentrum och hotell; 1000.- av min chef Erik och hans son Knut. Helt sjukt, eftersom jag redan fått gitarkamratene biljett för 600 och julbord för säkert bra över tusen kronor redan! Tack!
4. En flaska rödvin av min chefs kompis Erik. Plus att vi fick en gigantisk chokladkartong på jobbet av honom också.
5. Kom hem, frågade om jag fick öppna Nettans julklappar för att slippa släpa dom till Sverige. Fick bodybutter och skrubb; Moringa från Body shop. Presentkort på HM och en helt crazy leopardmorgonrock! (Se nedan!)

6. Av J fick Nettan och jag varsin för-julklapp. GLISS!! Haha, höll på att skratta ihjäl mig. Shampoo och balsam.
Gliss&god jul!
.
Nu ska jag dricka te, slå in julklappar och packa och lyssna sönder Prince "Rasberry beret" (fucking amazing song!!!) i en salig röra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback