Gott nytt år på er!

Jaha. Ut med det gamla och in med det nya. Det är väl nu man ska försöka "knyta ihop säcken" och skriva nån slags resumé över året som passerat.
Det är lite svårt ju. Jag kommer knappt ihåg vad det var för väder igår! Var ska man börja? Vad har 2010 varit?
.
Fullt med jobb. Disk.  Fylla. Böcker. Musik + konserter. Sex. Vänner. Skratt. Lite besvikelse och en hel del jävla ilska (som jag aldrig tidigare upplevt!).
Underbara människor. Nya skor. Saknad. Morotskaka. Flygresor, tågresor, buss och trikkresor. Tjuvbad i en pool mitt i natten. Jag har blivit spottad på utan att ta illa upp.
Flamsat. Dansat. Yrat omkring i min egen hjärna och fått hjälp ut. Planerat. Sålt. Längtat hem och längtat bort. Trivts.
.
Livet är en jävla berg- och dalbana! Love it.
.
Framåt eller bakåt i år då? Definitivt framåt!
.
Sista kvällen i år ska jag spendera med kära vänner + deras vänner och några till på Charken i helsvart outfit (tror det inträffade senast när jag var typ 12?!). Sprit- och skaldjurbuffé ar jag hört. Flott!
Hörs nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback