Fire, babe we're on fire.

Bigbang har precis lagt ut sin nya singel på youtube: titta!
http://www.youtube.com/watch?v=6UomGiHG1UU
.
Jag har aldrig rökt en cigg i hela mitt liv.
Men idag har jag ätit fyra apelsiner, dra mig baklänges, så jävla goda!
Jag har ringt/fått typ tio telefonsamtal.
Jag vill gå ut och promenera i Åtvidabergsluften, men mår fortfarande lite halvtaskigt, så jag har hållit mig inne hela dagen och läst, druckit te, kurerat mig och ja... ätit apelsiner.
.
Ikväll smäller det, största utgångsdagen på hela året, det kommer med all säkerhet va proppat överallt i LKPG.
Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.
Karla kommer och hämtar mig om en och en halvtimme.
Let's get wasted, let's get stoned.
.
Fire, babe we're on fire, känns ganska passade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback