Fin (och glad!) middag på 4:an!

Igår bestämde Emma sig för att bjuda J och mig på middag. J erbjöd sig att fixa dessert.
"Vad ska jag göra då?" frågade jag. Ingenting tyckte dom andra, eftersom jag redan lovat att fixa scones-frukost en annan dag.
.
Men så närmade sig kl 20 på kvällen och jag ville ju såklart bidra med nåt jag också! Det blev raka spåret ner till pappas bardisk! Tjoho.
 
Här är resultatet! Ganska nöjd, det gick ner utan större problem! :) Pappas sambo tyckte för övrigt jag skulle ta med lite jordnötter till drinken också, så det gjorde jag.

Dinner a'la Emma. Helt fantastiskt gott! Aubergine, mozzarella, parmesan, tomatsås och stekta kikärter. Mmm!

Dessert a'la J. Vitchokladmousse med hallon. Giftermål i munnen, kan jag lova!
.
Tusen tack töser för en riktig pangkväll!
Älskar er (och älskar er ännu mer när ni lagar mat till mig!)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback