Att ett mail kan riva upp så mycket!

Läste precis ett som min moster skrivit till mig.
.
Jag är ju lite anti-julklappar i år, som ni som hänger med kanske fått med er... och så skrev jag till min moster och frågade om vi skulle strunta i att köpa till varandra, att för mig räckte det att vi kramades lite när vi träffas på julafton. Plus att jag tänkte att det måste ju va mycket roligare för henne att köpa till sina barnbarn än till mig.
.
Hon tyckte det lät som en bra idé.
.
Åh, Åtvidaberg fan vad jag saknar dig! Det nån slags extrem hat-kärlek som både bygger upp mig och river ner mig.
Nu har Emma lämnat oss också. Det är inget göy i det hele tatt!
.
Bara några dagar kvar nu, sen sitter vi på tåget tillbaka! Home is where the heart is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback