Hej mina gullefjun.

Jag mår bra. Fan vad bra jag mår.
Hoppas ni också gör det.
Vi var ute i lördags. Jag har aldrig i hela mitt liv fått så många komplimanger för mina kläder, och då brukar jag ändå få det ganska ofta.
Bland annat blev jag stoppad av två killar på gatan.
"Fan vilken grym jacka! Vilken cool stil."
Så började vi prata och den ena killen ville lära mig att göra sushi.
Dom gick på Westerdahls som ligger i huset mitt emot vårt. Sen sa den ena killen:
"Alltså, jag slår vad om att alla på vår skola tycker du har grym stil, men en person som har "vanlig" utbildning tycker nog bara du har ok stil. Den är lite svårförstådd."
Sen var Hana och jag på väg hem. Går om en tjej och en kille. Killen hajar till, tittar en gång, sen två och säger:
"Jävlar vilka coola kläder! Kolla den jackan! Du ser väldigt söt ut och lite slutty!" HAHAHA. Lite tösig alltså. Han pratade nog oavbrutet om mina kläder i tre min. Jag tyckte det blev lite pinsamt men samtidigt väldigt kul att han tyckte så mycket om dom.
Vad ska jag ta på mig nästa gång för att slå det här?!

Kommentarer
Postat av: Jessiica

Det är min underbara Ulla det ;)

Postat av: Cissi

Hej vännen! Klart du får! Du är ju min Malliskompis liksom... :)Puss på dig

2010-08-21 @ 11:33:17
URL: http://cicicici.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej igen :) Jag har nu lösenord på bloggen. Maila mig på min jobbmail: [email protected] för att få lösenordet. Puss på dig!

2010-08-27 @ 17:48:34
URL: http://cicicici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback