Dunderrolig dag med mina töser, i LKPG, Söderköping och lite mittemellan.


Vi började med lunch på Stora torget i Linköping. Jess och J gillar läget.


Nån testar min (eller snarare pappas!) kamera när jag försöker köpa usb-sladd.


Vidare mot Sörping! Jag åkte med Emma och Jess, vi skrek "Waka! Waka!" och dansade hela vägen.


Hur söt får man bli? Karla spanar in menyn.


Haha! Titta på Karla och mig, det är pure love!
Från vänster; jag, Karla, J, Jess och Carro.


Min glass. Helt underbar! After eight och päron i... mmm!


Emma "En rykande kula" Sjöholm.


Det är så jävla fint. Äääälskar vatten! :)


Vi hade nog världens mysigaste och roligaste dag! Alla sex! Det bästa med oss är att vi liksom inte kan behärska oss tillsammans. Vi bara skrattar okontrollerat och skämtar om saker man egentligen inte borde skoja om.

Mina bästisar är bäst i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback