För att.



Fordi ni är så jävla snygga!
Fordi jag går dubbelvikt av skratt när vi hänger.
Fordi jag alltid kan lita på er.
Fordi ni är det närmaste systrar jag nånsin kommer.
Fordi jag vet att om jag nån gång hamnar i slagsmål vet jag att jag inte behöver slåss ensam.
Fordi varje gång ni ler bankar mitt hjärta lite hårdare.
Fordi jag kan fråga er vad som helst utan att det blir pinsamt.
Fordi ni alltid lyssnar och vet precis vad ni ska säga för att jag ska må bättre.
Fordi vi har oändligt många minnen och fler ska det bli.

Fordi jag saknar er.
Och mest fordi jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Jacksson

Meh! Så fint..!

PUSS!

2010-04-14 @ 09:29:30
Postat av: Ulla

Pusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss från Julius!

Postat av: Karla

Du om någon skulle börja bråka med dig så det slutar med slagsmål!! Då ringer du!! Då hoppar jag in i grönafaran o kommer med en gång.. O slår skiten ut som jävlarna :P

2010-04-21 @ 00:17:06
URL: http://smultronvodka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback