MACY!

"ONE!" *klapp*
"THREE!" *klapp klapp klapp*
"FIVE!" *klapp klapp klapp klapp klapp*
osv.
Herregud herregud. Det var såååå bra! 
Macy Gray på Rockefeller, kan va det bästa jag sett faktiskt!
Så vacker hon var, och helt outstanding på alla sätt! 
.
Köpte en rom&cola innan konserten började. 
Tjejen (kvinnan är nog mer passande egentligen):
"Hur gammal är du?"
Jag tänker lite för länge... 
"Ehhh..... 23!"
"Ok!" säger hon.
"HAHA! Ta det som en komplimang, det är ingen som frågar mig hur gammal jag är!" sa gubben som stod brevid.
"Det ska du inte gråta över!" sa jag.
.
Träffade en tjej från Berlin och stod och pratade med henne innan och sen hängde vi hela konserten för hon var också där ensam. Nora, skitrolig tjej. Hon pluggar i Oslo, nåt Afrika-program på privatskola. Hon tycker det är för mycket turister i Berlin, men jag vill åka dit i alla fall! 
.
Macy hade världens coolaste körtjejer! Två stora svarta tjejer som var precis som man tänker sig att stora svarta körtjejer ska va! 
.
Det sjukaste var att hon spelade en del låtar av andra artister.... bland annat en av Cranberries som påminner mig för mycket om nån hemma som jag inte tänkt på på flera månader. 
.
Rätt vad det var stod det en två meter (minst, och jag skojar inte!) kille typ på mig (fast det fanns massa plats!), placerade sin kamera över mitt huvud och började ta en massa bilder! Haha! Väldigt lång var människan, min överarm mot hans mage. 
.
Macy kastade biljon-sedlar, jag fick tag i en, ska ramas in tillsammans med min snodda affisch!
.
Kort sagt: 5 av 5 toasts på hela upplevelsen!
"DANCE WITH ME SEXY PEOPLE!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback