Konsten att bli blåst av en uteliggare.

Jag gick och mötte J när hon slutade jobba häromdagen. 
Utanför Byporten kom det fram en kvinna, uteliggare.
Hon ursäktade sig och sa att hon hade sockersjuka (åh, det var länge sen jag hörde!) och behövde socker. 
.
"VÄNTA lite! Jag springer in och köper godis!" sa jag och hastade in på Narvesen och köpte en chokladkaka och en läsk.
.
Damen tackar tusen gånger och slänger ur sig:
"Får jag byta den här? Jag tycker inte om apelsin!" och håller upp drickan.
"Ehh... Det får du fråga tjejen i kassan!" svarade jag och så gick vi.
.
Sen blev jag typ lite irriterad för jag försökte hjälpa henne och så var hon lite..... otacksam. 
Jag vet ju själv hur jobbigt det är att ha diabeeskänning och det sista man tänker på då är hur nåt smakar! Blåst?
..
Nu blir det jobb till 16!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback