Helgen (fast det var visst tors-fre!).

Nu har jag haft fri två dagar.
Fort har dom gått. 
.
Igår städade jag, gjorde rödbetssoppa, köpte nu mobil (som inte funkade såklart, vad fan är det med mig och tekniska saker? Dålig kombo!) och på kvällen gick J och jag och åt på Egon på Karl Johan.
Jag åt lax och torsk med bakad potatis, gott så in i baljan var det! Det var nästan sjukligt mysigt och kändes nästan som sommar att sitta på en uteservering, dricka vin och prata om viktiga och mindre viktiga saker med en fantastisk människa. 
..
Idag kom Liza!! Hurra hurra hurra för det. Vi har mest gått runt och pratat och så åt vi på Peppes på Bogstadveien. Vår servitör var helkonstig och stod och flinade och betedde sig allmänt efterbliven. 
.
Det känns väldigt tråkigt, för nu kommer jag troligtvis inte så se Liz fören typ i februari kanske mars nästa år! Det är lång tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback