Långt och booooring.

Jag ær ledig och sitter på sentralen, dricker te som smakar græs och vet inte riktigt vad jag ska gøra. J ær fortfarande i Sverige, och Nettan jobbar dubbelt och sover hos Heidi inatt.

Det ær så jævla grått hær idag. Jag tror jag ska gå hem och klippa av mig sjælv lite hår. Fast det vågar jag nog inte, vid nærmare eftertanke.

Kanske en svæng till Munch-museeet idag? Kanske inte.
Jag har inget att skriva om, som ni sækert redan plockat upp.

I brist på annat kan jag berætta om helgen. I lørdags som ni vet, var vi ute. Nicklas i stan, Mackan, Albin, Mathias och J och jag.
Efter førfest hemma hos the boys gick vi till Åpenbar dær vi inte kom in før alla inte var 23. Ehh?! Som J sa, vi har varit dær tors, fre, lør och søndag!

Vidare till Nichols.
Det var ganska slirigt, om vi sæger så. Skorna var høga, min hjærna førsvann nånstans i taxin mellan førfesten och Aker brygge.
Skulle kissa. Århundradets kø. Træffade en tjej som hette Lise som fyllde år! Hurra før henne och jag køpte øl till henne och så firade vi. Jag fick också øl, men jag hatar ju det.

Så gick jag ut igen, før att hitta dom andra. Som var helt borta! Haha! Och min jacka likaså. Klockan var kanske halv två.
Så det blev en taxi hem. Åkte taxi før ungefær 450 spænn i lørdags.


I søndags jobbade jag. J åkte hem, och Nettis var hos Christian. På kvællen satt jag bakfull, sentimental och kollade på VH1.

Igår åt Nettan och jag lax (man får passa på nær J inte ær hemma!) och kollade på "En shopoholics bekænnelser" och lite senare æven på VH1. Jag ælskar VH1, æven fast den kanalen får mig att kænna mig hundra år gammal.

Jag vet inte om nån fortfarande læser...? Det blev inget vidare intressant idag!
Just nu længtar jag mest till mina fina bæsta tjejer kommer och hælsar på. Pratade med Carro igår och troligtvis kommer alla fyra! Gud vad jag længtar! Vad jag saknar dom, vad jag ælskar dom. Och jag ær ledig hela helgen nær dom kommer!

Læste ut en bok imorse. Anna Gavalda "Jag ælskade honom". Jag ælskar Anna Gavalda!

That's all I guess. Ut i skitvædret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback