GRATTIS MACKAN!

Idag fyller Mackan 23. Gratulerar på födelsedagen!
Han har precis varit här och fått våfflor och en blomma som jag la beslag på jobbet idag.
För övrigt har jag skurit ut pumpor idag. Maysan och jag. Jag gjorde en med mustasch, vi höll på att skratta ihjäl oss! May kallade den för fransmannen.
I helgen kommer mina finaste, bästa, snyggaste och roligaste bästisar till Oslo! All four of them! Vi sex, som var nåt av ett begrepp på högstadiet för oss sex, alla tillsammans! JAG LÄNGTAR! Som jag saknar dom, som jag tänker på dom dagligen. Nu kommer alla hit!
Har nästan börjat grina flera gånger på jobbet för jag tänkt på det och det bara pirrar i magen och jag är helt euforisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback