Tror jag är lite slirig?!

Ulla säger:
TÖS!Läget?
nicklas säger: 
tjaaaaaaaaaa
jo det är bratrött ska nog sova snart
hur är det med dig? =)
Ulla säger:
MEN!
Det är ju fredag! Vi ska ut, min bror är här och hälsar på.,DU borde va här också! BUUHHHU! Nicklas kom tillbaka!!!!
nicklas säger:
nicklas har precis skickat dig en vibb
ja men vad trevligt
hälsa till han!jaaaa=)
mina små tösar!
nicklas säger:
vart blir det ikväll då?
Ulla säger:
Åh år töd
tösd menar jag-1O
j jag är lie full men klar i sinnet!Vi saknar dig!!!
östösdtösJ kommer och tar dig i örat!
nicklas säger:
hahahah
det blir nog jag som tar och lyftar upp er båda i öronen-!
Ulla säger:
Snälla gör det!Vi behöver en tös-mentor!!!
nicklas säger:
hahahahaha
Ulla säger:

 

Usch jag gråter nästan!

nicklas säger:

 

 

haha nej då=)

 

 

1,5 månadsen jul

 

då blir det att tösa runt

Ulla säger:

 

ATT det blir!

 

 

Längtar!Och nyår!

nicklas säger:

 

ja

 

kommer bli skoj

 

tösamaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback