"Du kanske träffar ditt livs bög!"

HAHAHA!

Det pågår just nu ett extremt övetalningsförsök. Jag vill inte (ville inte?) gå ut. J och Nettan tjatar hål i huvudet på mig och skriker.

"Du kanske träffar ditt livs man!" säger J.
"Eller hur. Det har jag ju gjort så många gånger förut!" sa jag.
"Du kanske träffar ditt livs bög!" sa Nettan. (Tror hon syftade på förra veckan när jag hängde med bögar.)

.

Trött som faaan är jag. Jobbar imorn också, men det har ju iofs aldrig hindrat mig förr.


Höll på att skratta ihjäl mig på jobbet idag också. Min bror ringde. Han var i Ullared! ULLARED! Det är det sista stället på planeten jag kan tänka mig min bror vandra omkring!
Två tjejer på hans jobb hade tydligen lurat med honom, hahaha! Han lät lagom road.

Så. Då kör vi väl då? Kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback