L1.

Nämn något som gjorde dig glad igår?
När jag pratade med Carro i telefon i en kvart. Det var femton minuters ren lycka!

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Gick hemifrån på väg mot jobbet.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Såg slutet på "Life line". Lite skumm, men jag gillade den!

Det sista du sa?
"Jag ser inte tagnenterna. Ska bara skriva klart."

Det senaste någon sa till dig?
"Vi ska väl se filmen?"

Vad har du druckit idag?
Mocca, vatten, te (med mjölk) och Fanta.

Vad var det senaste du åt?
Lasagne (gjord på älgfärs som jag fick av May på jobbet!).

Vad var det senaste du köpte?
Ganska mycket. Bland annat avokado.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vår dörr är vit, porten ut svart.

Vad är det för väder hos dig nu?
Regn, I hate it.

Godaste glassmaken?
Cookie dough från B&J's, alla dar i veckan!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Givetvis!

Sover du tungt?
Som en sten enligt mina vänner...

Drömmer du mardrömmar?
Ganska sällan men när jag väl gör det är dom förjävliga.

Trivs du med ditt jobb?
JA!

Favoritklädsel?
Leggings! Eller nån klänning, att klä upp mig är det bästa jag vet i hela världen!

Favoritlåt just nu?
J skickade den till mig igår, "Empire state of mind" Jay-Z och Alicia Keys.

Vad ser du om du tittar till höger?
Johanna.

Vad gör dig glad just nu?
Livet i allmänhet och Oslo i synnerhet.

Vad ska du göra härnäst?
Se på Beck med J.

Höger eller vänsterhänt?
Höger.

Humör just nu?
Seg.

Favoritgodis?
Allt med mycket socker och färgämne! Och mörk choklad med mintsmak.

Kläder just nu?
Leggnings med svart-vitt-grått futuristiskt mönster och en gul lång tröja.

Sommarplaner?
Jobba och baaaaada! Jag badade två ggr i somras och det är på tok för lite, jag älskar att simma!

Hur många kuddar sover du med?
En! Ergonomisk.

Spelar du något instrument?
Nej tyvärr! Fick en keyboard i julklapp när jag var kanske 9, men lärde mig aldrig. Men gitarr skulle jag vilja kunna spela. Emma pratar om att lära sig, jag hoppas hon gör det så får hon spela för mig istället!

Morgon eller nattmänniska?
Lite av varje.

Vad är viktigast för dig?
Mina människor, musik, skratt och insulin.

Är du kittlig?
Nåt helt fruktansvärt! Kittligast på det norra halvklotet skulle jag tro, speciellt under fötterna, vilket J tycker är väldigt kul.

Snarkar du?
När vi sov i samma rum slog J alltid i (luft)madrassen och skrek "ULLA!!" när jag snarkade, så ja, det händer.

Stjärntecken?
Jungfru. (Men jag är född precis på kanten till lejonet! Jungfrun ska tydligen vara väldigt nogrann och petig, men det är inte jag alls!).

Äckligaste insekten?
Det är väl kanske ingen insekt men jag hatar spindlar!

Längtar du mest efter just nu?
Farmors pressgurka.


Kommentarer
Postat av: Jacksson

Klart jag ska spela för dig, Ulla! Bara jag får tummen ur och sätter igång. Efter jul ska jag ta tag i det. Ohja! Jag åt föresten pressgurka förra veckan. Då tänkte jag på dig! Puss!

2009-11-15 @ 17:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback