Bara en liten lista.

SKOR: Alldeles för många.
SNEAKERS: Dom flesta jag äger är Nike.
JEANS: Använder det nästan aldrig, men har ett par Cheap Monday som jag älskar.
T-SHIRT: Väldigt ovanligt att jag har på mig det också.
UNDERKLÄDER: Oj. Tusen olika märken, färger, modeller.
VÄSKA: Helst second hand.
PLÅNBOK: Svart från Message.
SOLGLASÖGON: Måste köpa nya.
KLOCKA: Ska köpa en Dolce Gabbana som J har på sitt jobb. Så jävla snygg.
SMYCKEN: Varierar hela tiden. Helst gamla & äkta.
MOBILTELEFON: Fortfarande Jess. Måste köpa en ny. Men vilken? När kommer min i trä?
MP3: Ipod. I love it!
DATOR: Just nu friåker jag på J's. Den jag har hemma har jag ingen aning om vad jag har.
SMINK: Satanist-läppstift?
ANSIKTSKRÄM: Paradise regained från Lush.
DEODERANT: Rexona med aloe vera.
TANDKRÄM: Nån med små blå korn i.
SCHAMPO/BALSAM: Tog slut idag, måste köpa nytt.
PARFYM: Narciso Rodriguez for her är den enda jag har med mig till Oslo. Men Emma tar med en ny jag köpte och glömde hos dom innan jag åkte, Marc Jacobs.
MINERALVATTEN: Loka.
VIN: Vilket som helst som inte är för surt.
DRINK: Rom&cola. 
BRÖD: Knäcke.
MAT: Lax!
GLASS: Ben&Jerry's Cookie dough.
GODIS: Allt färgglatt.
SÄNG: Just nu inte alls vidare perfekt. 
LAKAN: Blommiga.
FRISÖRSALONG: Behöver ingen, I've gott Jess!
DAGSTIDNING: Corren, but not anymore...
MAGASIN: Elle rules, men egentligen alla jag får tag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback