Hi my name is...

Jag har inget viktigt att skriva. Som vanligt.

Har ni nån gång tänkt på att vissa människor måste ha fått fel namn av sina föräldrar? Att det finns folk som heter saker som inte alls passar dom.
Liza och jag träffade en sån kille en gång. Han hade jättefint lockigt hår och var så ung men ack så härlig och rolig. Vi döpte om honom internt till Simon. Det passade honom så mycket bättre än det han hette egentligen. Tyckte vi. Troligtvis skulle inte hans föräldrar hålla med om dom visste.

Gud, tänk om nån skulle säga så om mig?! Ångest.
Jag kan kanske hålla med lite då i såfall. Ulrika är så mycket... jag vet inte. Lärare? Medelålders? Det är lite finare än jag känner mig på nåt sätt.
Ulla passar mig nog bättre tror jag. Men tack gode gud för jag inte heter det på riktigt, det hade varit riktigt hemskt.

Om jag nån gång i framtiden får kids kommer jag ha världens sjå med att döpa dom.

På tal om barn sa Carro såhär till mig idag:
"Ulla! När du får barn, se till att inte sätta på dom några fula kläder då!"
"Va?"
"Det finns ju så mycket fina barnkläder!"
Haha, ja det gör ju det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback