Uppdatering!

Sen sist har jag:

1. Åkt i Carros bil! Så fin så fin!

2. Köpt nytt satanist-läppstift!

3. Varit på dunderrolig middag/förfest hemma hos Jesper igår.
Var var typ tio pers, lagade mat, åt glass, kletade chokladbokstäver i pannan (eh... jag!) på oss själva, Johan&Karla&jag lyssnade på kvalitets-nostalgimusik a'la Drängarna och allt möjligt.

4. Utgång Platens.
Väldigt kul och det ballade ur i vanlig ordning. Jag blev jätteglad för en kille kom fram till mig och sa följande:
"Fan, alltså! Om inte du har den coolaste outfiten här i kväll... så vet jag inte vem som har det!" och då hade jag nog på mig en av mina top 3 skummaste nånsin.
Tre tjejer kom fram och frågade var jag köpt min klänning också, hihi.
Och en kille:
"Du är lik nån! Du sjunger...?"
"Haha! (tänkte bara: inte igen!) Jag är tondöv."
"Men du är lik nån som sjunger. Vem är det?"
"Jag har hört det förut. Cirka fem gånger men jag tänker inte säga vem för jag tycker det är för pinsamt!"
"Jo säg!"
"Ehhh... Jag har hört att jag är lik hon i Sahaha...."
"... hotnights! Precis."

5. Promenerat med Karla, Jess och Kittan i typ två timmar.
Vi följde Karla till hennes jobb på OK i Valla, vi gick tydligen en omväg för jag tyckte vi skulle svänga fast vi inte skulle det och ingen sa emot, haha! Jag har ju noll lokalsinne!

6. Klippt och färgat håret.
Jess högg av ungefär 5 cm och utbrast: "Vi måste färga! Sådär kan du ju inte gå runt och se ut!". Känns kanon!

7. Bokat ticket till Thåström imorn.
I'm going.... all by myself!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej det är Jag ;)

2009-03-27 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback