Tidsfördriv.

Det är sånt här jag håller på med när jag har för mycket tid att slå ihjäl eller när min tillvaro är allmänt händelselös!


Lyssnar på det här och längtar till på fredag! (Kommer troligtvis få gå dit ensam? Snälla följ med nån?!)



Sminkar mig. Så kul när man har gått och sett ut som en påse skridskor med tanter&gubbar som enda sällskap.


Provar accessoarer.
Vänster hand uppifrån och ner: mammas + Dyrberg&Kern som jag fick av J + den röda som jag köpte på reunion -06, om jag inte minns fel.
Höger hand uppifrån och ner: mammas + på långfringret: den med blå sten: mammas + rubinringen jag fick av mormor när jag konfimerades.



Provar skor.
(Oups! Kom precis på att jag lämnade in tre par skor för omklackning och skulle ha hämtat dom förra måndan! Hur fort går tiden egentligen?!)

Nu ska jag sova. Och drömma om Oslo.
Puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback