Schlageryra @ Carros.

Hittils har vi hunnit med Måns, Caroline af Ugglas, Agnes och Heat.
Jess tycker om Heat och Carro har röstat två gånger på Måns. Själv väntar jag tills jag hört alla bidrag innan jag röstar, vet inte vad det blir än.

Nu säger Carro att Emilias bidrag är en riktig stripplåt. Öh?
"Ni vet, man smyger omkring och drar av sig kläderna!" Haha!

Nu pratas det HIV och kondomer och "SÅG NI! HON DEN BLONDA HAR INGA ÖGON!!!". Alcazar.

Nu är det Sarah Dawn Finer. Jag tycker dom har klätt ut henne till en julkula. Maffigt är det. Både julkulan och låten i sig.

"Nu bajsar hon plast imorn!" säger Jess om Kittan som gömmer sig under soffan och tuggar plast.

Så gör EMD entré. I vita frackar den här gången och slänger hatten tidigare än sist, tack gode gud. HAHAHA! Så smörigt! Tar fram en ros det sista dom gör, fy fan. Vad är det här?

Sofia. Klädd i en sparkdräkt med Madonna-touch. Oliver - ja tack. Grekisk schlagerlåt till Moskva 2009 - nej tack!

Molly Sandén.
"Hon har en söt pojkvän!" säger Jess.
"Det här är en bra låt men ingen låt man skickar till Europa-finalen!" säger Carro.
"Oj gissa om den här kommer spelas på ett par bröllop!" säger jag.

Malena Ernman. Bra refräng, urdåliga verser. Och franska! Just gotta love it liksom.

Det var alla det. Jag vet fortfarande inte vem jag ska rösta på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback