Saturday night at home.

Vem är världens stoltaste lillasyster? Jo det är jag det!
Inte nog med att min bror sitter uppklistrad i bankens fönster och inne på minuten, idag var han med i Corren!



Jag trodde att jag skulle spendera kvällen i min ensamhet med ett gäng schlager-freaks på tv:n. Det har jag iofs gjort också, men min bror superkändisen kom hit och gjorde mig sällskap, hurra!

Bjöd honom på mat, först en gryta med räkor, kokosmjölk, champinjoner, paprika och curry med potatis och sallad, och sen fruktsallad efter det.
Kristoff mobbade mig för alla konstiga frukter jag körde ner ("Alltså! Kan du inte ha några normala frukter?! Typ banan?!"). Idag blev det granatäpple, mango, kiwi, russin och valnötter.
Succé.

K och jag tittade som sagt på melodifestivalen. Ingen låt var ju bra?! Innan varje duell gissade vi vem som skulle gå vidare och Kristoffer hade fel varenda gång, haha!

Min kära underbara Karla ringde också! Jag blir alltid lika glad när jag pratar med henne. Vi ska ses snarast!

Pappa och Sus är på fest i Folkets hus med ett pack. 120 pers tror jag dom skulle bli. Undrar om det blir efterfest här sen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback