J och jag diskuterar min blivande make.



Johanna säger:

hehe ja då provar jag lite senare sen då

Johanna säger:

vad gør du nu då?

Johanna säger:

din lilla (får)

Johanna säger:

bæhæhæhæhæ

Ulla säger:

Do it!

Ulla säger:

Hahaha!

Ulla säger:

Jag lyssnar på Erik Hassle. Vi ska gifta oss, han vet bara inte om det än.

Johanna säger:

hahahaha vem ær det=?

Ulla säger:

Sångare.

Ulla säger:

Han har rött lockigt hår och är hur snygg som helst.

Johanna säger:

jOVRA

S

Johanna säger:

nemen ulla

Johanna säger:

Ulla säger:

Haha vadå?!

Johanna säger:

hahahahah

Johanna säger:

han var inte direkt nån skønhet

Johanna säger:

æven om

Ulla säger:

HAHA JO!

Johanna säger:

han sjunger fint

Johanna säger:

hahahahahahaha

Johanna säger:

ja lev lyckliga i alla era dagar ni

Ulla säger:

Tack ska du ha hjärtat.

Johanna säger:

kommer sækert få jætte vackra barnD:

Ulla säger:

HAHA!

Johanna säger:

haha

Johanna säger:

vi pratade om igår..

Johanna säger:

Jeanette sa att det ær så att fula førlædrar får snygga barn?

Ulla säger:

Jo men det kan nog stämma!

Ulla säger:

Vet att jag hade flera ursöta barn i simhallen som hade föräldrar som såg ut som grottmänniskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback