Home.

Inte home sweet home iallafall. Fy fan jag har redan tuppjuck och jag har varit hemma lite mer än en timme! Gaaah! Jag vill åka igen. Skulle ha följt med J till Oslo istället!

Har suttit på buss/tåg 9 timmar idag. Det gick ganska smärtfritt trots allt tyckte jag ändå. Åkte förbi Mora cirkus en halvtimme efter han som vann Vasaloppet gått i mål (såg den där skylten där det står typ "I fäders spår.." eller vad det står och världens folksamling!!).

Det var riktigt tråkigt att vinka hejdå till J, och Frida och Johan. Dom stod nedanför när jag satt i bussen och jag började nästan grina och sa "ÅK NU! NI BLIR SJUKA!!!" men J bara skakade på huvudet och så stod dom kvar.

Vi har snott Björn Gustafssons betygsystem med toasts. Allting har vi betygsatt.
"Snowboard får 5 av 5 toasts!"
"Zon får 5 av 5 toasts!"
"Blåmärkesvärk får 0 av 5 toasts!"
"Ankarlift får 3 av 5 toasts!" osv.

Tusen tack till min kära Johanna, Frida och Johan för en underbart rolig och tokig helg!
(Jag bjuder upp med bilder snart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback