Hej hej hej!

Jag har precis gjort comeback på Klövervägen. Sitter och äter rödbetssoppa och dra mig baklänges, fy fan vad god den är. Ni har sett bilder förut, rosa. Med avokado och olivolja. Mmm.

Igårkväll träffade jag först Jess och Kitty och tog ett spaningvarv i Jess nyrenoverade lägenhet. Finfint! Vi intog liggläge i nya soffan som var alldeles fantastiskt skön!

När klockan passerade 20 gick jag och mötte Carro, och vi gick och köpte smörgåstårta och vidare hem till henne.

Det blev sleep-over för mig för Johnny var i Sthlm. Vi tittade på Project Runway eller vad det heter, och så kom vi på en grej.
Vi ska välja en kväll när vi ska gå ut. Så går vi till en tygaffär och köper tyg, och syr en egen outfit. Sen måste vi ha på oss den när vi går ut på kvällen. Jag längtar, shit vad kul det ska bli! Fast jag är värdelös på att sy så jag kommer nog mest se ut som en fågelskrämma, haha!
När jag vinkat av Carro idag gick jag till den där tygaffären på St Larsgatan och hjärnan gick på högvarv hela tiden jag var där inne, helt överinspirerad!

Min förskylning är för övrigt på väg bort, så jag tror jag ska träna ikväll. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback