Frisk snart... snälla?!

Jag ska jobba idag. Dålig idé fröken Nilsson! Jag mår inget bra. Jag har suttit instängd, har inte varit utanför dörren på två och en halv dag och jag mår ändå sämre än vad jag gjorde när jag sista gången klev innanför dörren.

Som tur var är det bara tre timmar jag ska jobba, så jag borde överleva.

Har försökt underhålla mig med att fråga folk vad man ska göra så förkyldningen ska gå över. C-vitaminer och vitlök har jag fått höra.
"Jag brukar tycka synd om mig själv, då går det över!" sa Johan.

Gahh. Orkar inte ens sminka mig känner jag. Och det brukar ju va det roligaste jag vet när jag gått runt och sett ut som ett spöke några dagar.


Nu ska jag bli frisk med en bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback