Allergi-bitch.

Doktor Forsman ringde idag.
Just då var jag och handlade åt en tant, och stod vid en sån kassa som man där man slår in allt själv och packar. Och den pratar med en, förklarar hur man ska göra, vilket blev lite rörigt när jag försökte lyssna på vad Forsman sa.

"Kan du prata?" frågade han.
"Ehm, lite upptagen just nu. Går det fort?"
"Ja, det gör det."
"Då kan vi ta det nu." sa jag samtidigt som jag letade efter kiwi-symbolen på displayen.
"Jaha. Jo det är så att vi har upptäckt att du troligen har nån typ av allergi."
(Jag insåg inte riktigt vad han sa där, hängde inte med alls, var för upptagen med handlandet.)
"Ok."
"Har du nåt husdjur?"
"Nej. Men jag träffar en del djur, i jobbet och mina kompisar har en hund."

Sen kommer jag inte ihåg nåt mer han sa. Bara att vi ska ta nya prover.

J är inget stort fan av Forsman:

Johanna säger:

sånt kan ju iofs komma på äldre dagar

Johanna säger:

allergier o sånt

Johanna säger:

kan ju va nått du har tålt som liten

Johanna säger:

men inte nu

Johanna säger:

det borde väll han se på sina prover

Johanna säger:

jävla forsman

Johanna säger:

ska banka han

Ulla säger:

Ska ta nya prover snart så jag får reda på vad det är.

Ulla säger:

Haha!

Emma säger:

men allergi är det?

Ulla säger:

Ja med 99 % säkerhet.

Emma säger:

ojdå..

Emma säger:

men inte mot något du äter?

Emma säger:

eller vet han det än?

Ulla säger:

Jag vet inte.

Ulla säger:

Nej.

Johanna säger:

ne för bosse vet ikke en dritt han

Johanna säger:

dååålig doktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback