Væderleksrapport.

Det regnade imorse så jag tog på mig regnjacka. Nu ær det strålande sol och jag går fortfarande runt i min Bogrønt-t-shirt fast jag slutade før næstan en timme sen.

Jag ær på sentralen.

Nettan och jag ska dricka vin ikvæll och får sællskap av Kim och jag hoppas Nicklas kommer också!

I torsdags var værldens tråkigaste kvæll. Jag var ledig hela dan och totalt osocialt balanserad på kvællskvisten och alla mian bæsta skrev på Facebook att dom skulle hænga. Och att dom saknade mig, som tur var.
Buuu sæger jag åt att sitta i fel land nær alla andra ær i samma rum.

Liza, hennes pappa ochy Christian åker karavan hit till Norgelandet idag! Yes, fineally.

Hem och korka upp!
Det blir nog en svæng på Oslo city først. Here we go.

Puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback