Måndag!

Helgen har varit bäst bäst bäst på alla sätt och vis.

I lördags blev det såklart party för Jesper var här. Jag släpade med mig kubb, två liter rosé och en lite halvstor plastlåda utan lock att dricka vin ur och begav mig till Sofienbergsparken.

Där spelade vi kubb. 
Jag, Jesper, Albin och Calle mot Emma, Mattias, Marcus och Nicklas. 
Vi förlorade bigtime, kan man säga. Missade kungen två omgångar. Men kul var det!

Vi mellanlandade hemma hos grabbarna och gick sen vidare till Åpenbar där kortmaskinen inte fungerade. Jesper och jag gick och tog ut pengar och träffade nån kille som typ var karatekid. 
Väl inne igen hängde vi i baren hela kvällen. Det var lite ostadigt när jag skulle gå hem. Som tur var följde Nicklas mig hela vägen, tack för det.

Igår kom Jesper och Nicklas hit och sen gick vi och bowlade! Och gissa vad som hände?! Andra serien vi spelade hade jag 149 poäng!! GAH! Helt otroligt alltså. Började med två strikes och sen lite senare samma serie fick jag tre strikes i rad! Helt sjukt. 
Hon tjejen som jobbade skrev ut scorekortet (eh, det är ju golf ju, vad heter det när man bowlar?) så jag ska rama in det och hänga på nån vägg!

Efter gick vi bara över torget till People's och käkade i solskenet. Det var nåt stört varmt! Jag åt lax, hur gott som helst. 

Lite senare på kvällen tittade J och jag på Ebba och Didrik, det var några år sen vill jag lova. Väldigt bra! 

Nu är det måndag igen och nu blir det frukost och sen work. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback