Lördag.

Kväll. J och jag dividerade fram och tillbaka tusen gånger: vin inte vin, utgång inte utgång, konsert i nån park eller inte.

Vi gjorde sallad (diskade!! Hurra!) och nu har jag precis skrivit lite på Facebook med min klassföreståndare från högstadiet, Jenny. 
Fan vad sjukt egentligen! 

Och så är det ju svenska flaggans dag.

Jag firade med att va en riktig bitch första timmen på jobbet. Vet inte vad det var, tror jag har jobbat lite för mycket för mitt eget bästa. Jag har aldrig humörsvängningar, och är väldigt extremt petig med att aldrig bete mig illa på jobbet, jävligt serviceminded liksom. 
Men idag! Vet inte om nån annan egentligen reagerade på det, men jag var sjukt kort mot iaf två olika kunder. Kan ha varit blodsockret också, har en förmåga att bli förbannad när det är lågt. 
Haha!

Nu ska vi se en film jag lånat av Trude på jobbet.

Trevlig helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback