Øl och ostkaka.

Ber verkligen om ursækt før extremt dålig uppdatering!

I fredags var det midsommar och vi stællde till med årtiondets roligaste førfest och dærefter gick vi till Onkel Donald dær jag fick høra føljande:
"Jag væntar på dig."
"Gør inte det."
"Ær du från Island?"

Jag bara: what?! Nej det ær jag inte. Hade!

I lørdags jobbade jag och direkt efter åkte vi till min chefs stuga som ligger i Sverige, tjoho! Lycke heter tydligen stællet och jag har bangat två år innan jag nu æntligen føljde med!
Så mysigt och helt fantastiskt trevligt hade vi det.

Rakel på mitt jobb har en lista som hon skrivit. 100 saker hon ska gøra innan hon dør. Två av punkterna:
. Ha sex med en svensk.
. Ha sex med en tjej.
Då tyckte såklart alla att hon kunde passa på att ha sex med mig, før att kunna pricka av två av punkterna och slå två flugor i en smæll, haha!
Det blev inget rajtantajtan men en massa myggspray, god mat, fint væder och sjøutsikt.

I, jag tror det var førrgår?... var jag, J, Nicklas och Mackan och kækade på Tullins. Vi børjade såklart direkt att sæga "... sånt som tjejer gør!" efter allt. Och sen fløt det vidare ut i "Men det ær ju faktiskt sommar!" och "Det ær ju faktiskt måndag!".
Ett tag satt jag med tre glas framfør mig. Och nån vegetarisk rætt som var mycket stark, men god.
Sjælvklart skulle vi ha efterrætt!
Dom andra åt ostkaka, alltså cheesecake och jag chokladkaka. Jag drack te, J och Mackan kaffe och Nicklas....ØL! Øl och cheesecake! Ær det det konstigaste ever?! Haha!

Jobb jobb jobb hela veckan.
Nu ær jag sjuk. Och sjukt nere før min bror skulle ha kommit hit igår men det ær liksom ingen ide som jag håller på och snorar och harklar mig och beter mig allmænt sjukt.
Jag ær SÅ ledsen! Usch, jag ville ju verkligen att han skulle komma! Men jag førstår såklart att det inte ær nån bra ide.

Nu ær jag ledig två dagar framøver. Två dagar!! I rad! Kan knappt tro det!

Værldens kalasvæder har vi haft också, har rænder lite hær och var efter klæderna på jobbet.

So long flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback