Hangover.

Inte riktigt så bakfull egentligen men grisigt trött just nu. 

Nettan och jag ställde till med en liten förfest i vår ensamhet igårkväll medan vi väntade på Nicklas och Ingunn.
Vi lyssnade på nån gammal Britney Spears skiva och Nettan kunde alla texterna och jag typ hälften. Sen fick vi på en skiva Nettan brände när hon var russ för 9 (!) år sen. Så mycket bra låtar, så sjukt länge sen. Det måste ha varit i samma år vi åkte till Berlin!

Till slut gick Nicklas, och så gick vi och skulle möta Ingunn på sentralen. N och jag gick till Åpenbar medan dom andra åkte hem med Ingunns grejer. 

Jag älskar Åpenbar. Vi satt och kollade på folk som speglade sig i en spegel precis över där vi satt, så roliga folk är på fyllan alltså!
En kille spillde ut först sin drink över mina fötter och sen även min. Hans tjej stod brevid och var svartsjuk så det rök ur öronen på henne utan anledning. 

Gulliver väckte mig 20 gånger inatt och attackerade mina fötter. Vi kommer bli riktigt jävla osams nån gång känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback